Հաշվետվություն

Ես Արամո Գրիգորյանն եմ, սովորում եմ « Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի՝ քոլեջում: Այս տարի կավարտեմ առաջին կուրսը : Կխոսեմ այն մասին, որ երկրորդ կիսամյակի սկզբից շատ հետաքրքիր աշխատանք սկսեցինք դիջիթեքով, սովորեցի թե ինչպես ստեղծել QR կոդ : Ճիշտ է սկզբում իմ ընտրած մասնագիտությունը մի փոքր, անհասկանալի և դժվար էր, թվում ինձ համար սակայն երբ, սկսեցի սովորել կատարել աշխատանքներս հասկացա, որ ոչ այն այտքանել դժվար չէ, ու ես ինքս ինձ թե բացահայտում եմ, և թե սովորում եմ : Սովորում եմ և հետաքրքվում եմ այն ամենի մասին ինչը չեմ մտածել, որ կա ու կարելի է խորանալ դրա մեջ, և չեմ էլ իմացել անհատական նախագծեր մասին է խոսքս, երբ Պատվելի Թամարի հետ միյասին սկսեցինք ուսումնասիրել բարբարները,դասերի ընթացքում կարդացինք մշո բարբարով հեքիաթներ փոխադրեցինք, անցկացրեցինք հետաքրքիր քննարկումներ, ունեցել ենք նաև գրական ակումբներ, ինչպես նաև մեր գրական ակումբի ժամանակ կազմակերպել էինք գեղեցիկ նախագիծ ռուսերեն և հայերեն լեզուներով նվիրված գրող Հովհաննես Թումանյանին: Գնացինք բազմաթիվ հանդիպումների , նաև պարտեզում երեխաների համար գնացինք և ընթերցեցինք Մշո բարբարով հեքիաթներ: Այդ հեքիաթներից էլ ծագեց անհատական նախագծեր իմ մտքերը: Այս կիսամյակի գրականության նաև գրականության  դասերն ավելի լավը սկսեց թվալ ինձ: Այն ինձ համար, ավելի բարդ սկսեց թվալ երբ ռուսերենով սկսեցի կատարել անհատական նախագծերը:Բայց անհատական նախագծերը  տվել են ինձ իմ հետաքրքրությունների մասին խորանալու ինչու չէ կատարելու բազմաթիվ մտքեր, զբաղվել եմ ինքնակրթությամբ հետաքրքրվել ինչու չէ տանջվել և սովորել ու ես հասկանում եմ որ բարդությունները միշտ էլ որևէ արդյունք տալիս են, խոչնդոտներն միշտ տրվում են հաղթահարելու համար: ՈՒ ես գիտեմ որ իմ բարդությունները որոնց ճանապարհին խոչնդոտները գրեթե ամբողջությամբ ես հաղթահարել եմ , քոլեջում և իմ ուսման շնորհիվ :    մաթեմաթիկաի դասաժամերին կատարեցինք հետազոտական աշխատանքներ, սովորեղինք բազմաթիվ ֆունկցիաների և թվերի գործածությունների մասին ունեցանք հետաքրքիր և ուսուցանող թեստեր: Ց ժամերը անցնում են շատ հետաքրքիր: Ուսումնասիրում ենք Հայաստանը բացահայտում նրա ծածուկ վայրերը, բնակլիմայական պայմանները, ռազմաաշխարհագրական դիրքն և այլն, Հայաստանի մազերի մասին մանրակրկիտ զզնեցինք կիսամյակն խաղերով խմբային աշխատանքներով անցավ : հԱՅՈՑ պատմության դասերը իմ ամենասիրելի դասաժամներից է: Հայոց պատմության ժամերին ուսումնասիրում ենք մեր հայ թագավորներին եւ թագուհիներին: Իմանում ենք մեր պատմությունը՝ թե հայ ազգը ինչ դժվարություների միջով է անցել: Կատարել ենք բազմաթիվ համեմատություններ: Հայ արքաների մասին տեղեկանալուց բացի` կատարեցինք “Հայ ականավոր թագուհիները” նախագիծը, կազմեցինք խմբեր և աշխատեցինք թեմաի շուրջ: Հասարակագիտություն այս կիսամյակում ունեցանք շատ հավես և հետաքրքիր քննարկումներ: Ուսումնասիրեցինք ՀՀ օրենքի հոդվածները: Ես մեծ հետաքրքրությամբ ուսումնասիրեցի հոդվածներից մի քանիսը : Ռուսերենի ժամերը նույնպես շատ հետաքրքիր են անցնում: Ռուսերենից ժամերին կարդում ենք և պատմում հետաքրքիր դասեր և ստեղծագործություներ թարգմանում սովորում ։ Կատարեցինք և ունեցանք հետաքրքիր նախագծեր: Ֆիզիկա առարկան միշտ էլ շատ եմ սիրել և այն ընկեր Նելլիի շնորհիվ է: Ընկեր Նելլի օգնությամբ սովորեցինք ֆիզիկա : Սովորեցինք նաև խնդիրներ լուծել: Էկոլոգիա դասերը անցնում են շատ հավես և տարբերվող բոլոր դասերից :  Կենսաբանության դասերը մեզ օգնում են իմանալ և թե մեր մասին և թե մեր շրջակա միջավայրի մասին: Երաժշտության ժամերին ընկեր Մարինեի հետ սովորում ենք մեր ազգային երգերը պարում ենք մեր ազգային պարերը: Եվ վերջում մեր սովորած երգերը և պարերը ցուցադրում ենք մեդիա ուրբաթի ժամանակ: Ինչպես նաև ունկնդրում ենք Մոցարտի, Բեթհովենի և այլ ճանաչված կոմպոզիտորների ստեղծագործությունները: Ֆիզկուլտուրայի դասաժամերը էներգիայով լի ու շատ հետաքրքիր են անղնում մեզ օգնում են լինել առողջ և ուժեղ: Իսկ իմ մասնագիտան ժամերին  ընկեր Արևի հետ սովորեցի ինչպես ճիշտ օգտվել իլուստրատեռ ծրագրից, պատրաստեցինք լոգոներ կոլաժներ: Կատարում ենք նաև ֆլեշմոբներ: Ունենում ենք հետաքրքիր  ճամբորդություներ եղել եմ ՝ Արատեսում, Խոր վիրապում, Հրեշտակների ձորում, Թռչկանի ջրվեժում, Տավուշի մարզում գութանասարում հատիս լեռում գեղասահքի դպրոցում ու լիքը այլ տեղեր : Քոլեջում ձեռք բերեցի նոր ընկերներ: Ֆլեշմոբներ որոնք լինում են ամսվա մեջ երկու երեք անգամ որոնք կարծես գիտելիքի ինքնասուգում լինեն և շատ յուրօրինակ ձևով են դրանք կառուցվում: Քոլեջի դասերին զուգահեռ իմ լրացուցիչ կրթությոունը կարելի է ասել երաշտությունն է: 8 տարեկանից սկսած ես : Հաճախում եմ դհոլի:  նաև զբաղվել եմ բոքսով: Ունեցել եմ բազում համերգներ թվով այնքան շատ որ կխճճվեմ եթե փորձեմ հաշվել թե Հայաստանում և թե արտերկրում ունեցել եմ բազում հաղթանակներ,ճիշտ է հաղթանակների ճանապարհին միշտ անկումների էլ եմ հանդիպել: Սիրում եմ նաև խոհարարությամբ զբաղվել բավականին մեծ և շատ ճաշատեսակներից եմ տեղյակ,պատրաստման մեթոդներն ինքս էլ շատ անգամներ պատրաստում եմ, սիրում եմ թխվածքներ թխել ու կարծես լավ էլ ստացվում է: Խոսեմ այս տարվա իմ ձեռքբերումների մասին: Իրոք տարին ինձ համար ձեռքբերումներով լի տարի էր, բազմաթիվ նորանոր ինֆորմացիաներ,տեղեկություններ,աշխատանքներ,հանդիպումներ,բացահայտումներ,ճամփորդություններ, խենթ ու խելառ օրեր այս ամենը տիրում է մեր քոլեջի ներսում:Իմ ձեռքբերումը եղել է իմ առաջնահերէ ուսումը, հետո ընկերները,որոնցից շատ շատերը հարզատացել են, դասավանդողները որոնք ինձ շատ մտերմացան թե խորհուրդներով թե գիտական բազմաթիվ հարցերով:Ձեռքբերումներս շատ են սակայն կարծես անհնար է դրանք թվարկելը: Նաև իմ կյանքը քոլեջի ներսում և քոլեջից դուրս: Քոլեջում կյանք շատ հետաքրքիր է անցնում,այն քոլեջում տիրող ջերմ ընկերական մթնոլորտից է:Առավոտյան դասերից առաջ 20 րոպե հատկացնում ենք ընդհանուր պարապունքին, որտեղ քոլեջի ողջ ուսանողները և դասավնդողները հավաքվում են, երգում և պարում են: Կուզեմ նաև անդրադառնալ դասավանդողներին: Նրանք շատ ընկերական, բարի և դրական են : Հաճախ նրանք դասերից դուրս մեզ հետ զրուցում են, ճիշտ խորհուրդներ են տալիս : Եվ դա ինձ համար էլ շատ գնահատելի է: Քոլեջի ներսում տիրող մթնոլորտն այնքան ջերմ է հետաքրքիր եռանդով լի,որ անգամ ընկերներով չենք ցանկանում դասերը շուտ ավարտվեն : եվ ես շատ ուրախ եմ որ սովորում եմ այս քոլեջում եկել եմ Մարտունի քաղաքից այս քոլեջում սովորելու համար ու չեմ փոշմանե։

Անգլերեն

Մաթեմաթիկա

Կենսաբանություն

Հայոց պատմություն

Հասարակագիտություն

Ռուսերեն

անհատական նախագծեր

ֆլեշմաոբներ

Գրականություն

Հայոց լեզու

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *