Հունվարյան հաշվետվություն

Այս ամիսը անցավ շատ լի հետաքրքրությամբ և ուսումով։ Այս տարին սկսեցինք մառզական՝ ստուգատեսով դեպի ջրվեժի արգելոց, սևաբերդ, գեղասահքի դպրոց օրինակ սևաբերդում և ջրվեժի արգելոցու սահում էինք սահնակներով և դահուկներով։ Իսկ գեղասահքի դպրոցում կար սահադաշտ սահում էինք չմուշկով ու շատ հավես ժամանակ ունեցանք։ Նաև մասնակցեցի մի քանի դիջիթեքի որտեղ ես շատ բաներ սովորեցի։ Կար ինձ համար կարևոր դասընթացնէր, որոնքը կապ ունեին իմ ապագա մասնագիտության հետ: Դիջիթեքերի ժամանակ ես շատ բաներ սովորեցի թե ինչպես ստեղծել QR կոդ, ինչպես օգտվել միքանի ծրագրերից և այլն։ Նաև տեղի ունեցավ բնագիտական ստուգատեսը որտեղ ես ցույց էի տալիս թե ինչպես պատրաստել լահմաջո։ Ազգագրական փառատոնին անցանք Մշո բարբառը։ Նաև ունեցանք նախագծեր հայոց պատմությունից՝ հայ ականավոր թագուհիները իսկ հասարկագիտությունից՝ հայկական տարազ։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *